Witamy BestMassage!

Warunki dostawy

Przy zakupie stacjonarnych lub elektrycznych stołów do masażu, koszty przesyłki (za każdy indiwidualny stół) wynoszą 285 PLN.
Przy zakupie krzeseł do masażu lub taboretów lub Hot Stones Set, koszty przesyłki (za każdą paczkę) wynoszą 40 PLN.
Przy zakupie przenośnych stołów do masażu,  koszt przesyłki (za każdy indiwidualny stół) wynosi 55 PLN.
Za każde inne produkty, jednorazowa cena wysyłki wynosi 30 PLN.

Zakupiony towar wysyłamy tego samego, bądź następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu płatności na adres wskazany przez klienta.
Większość dostaw powierzamy firmie UPS. Za ich pośrednictwem przesyłka dociera do odbiorcy w przeciągu 3-6 dni roboczych, natomiast przy zakupie stacjonarnych lub elektrycznych stołów do masażu 7-10 dni robocznych. Dane te nie są wiążące.

Uwaga: nie wysyłamy do stacji towarowych DHL i skrzynek pocztowych! Specjalne dostawy towarowe (stacjonarne i elektryczne stoły do masażu) będą dostarczane tylko do drzwi na parterze. Nie wysyłamy towarów w soboty, niedziele i święta.

Uszkodzenia podczas transportu
Ważne jest, aby klient sprawdził stan towaru w momencie dostawy. Wszelkie uszkodzenia muszą być bezwzględnie zarejestrowane i podpisane przez firmę transportową.

Warunki zwrotów
Wszystkie nasze produkty posiadają 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy i klient może zwrócić produkt bez podania przyczyny. Proszę upewnić się, że przesyłka jest kompletna i nie ma śladów użytkowania wykraczających poza możliwości zapoznania się z przedmiotem. Opłatę pocztową ponosi kupujący. Zwroty bez opłat pocztowych nie bedą akceptowane. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia artykułów, które zostały uszkodzone lub były używane.

Jeżeli klient nie ma możliwości wysłania towarów z powrotem do nas, oferujemy odbiór towaru poprzez firmę transportową. W tym przypadku towar zostanie odebrany za odpowiednią opłatą poprzez kuriera od klienta i dostarczony do nas. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mailowy, aby poznać koszt tej usługi, ponieważ może się różnić w zależności od kraju oraz od ilości, wymiarów i wagi produktów. Klient musi zobowiązać się do obecności w uzgodnionym miejscu i czasie. Wszelkie dodatkowe koszty związane z nieobecnością  klienta w uzgodnionym miejscu i czasie obciążają klienta.

Uwaga: Ze względów higienicznych, olejki do masażu, balsamy i kremy nie podlegają zwrotowi. Dotyczy to także płyt CD, DVD i naszych plakatów mandali.

Specjalne dostawy towarowe

(Stacjonarne stoły do masażu, elektryczne stoły do masażu)

Proszę spakować artykuł (w miarę możliwości w ich oryginalne opakowanie) i upewnić się, że wysyłka jest kompletna i nie ma oznak zużycia. Bardzo ważne jest, żeby przesyłka była dobrze spakowana. Niespakowane lub źle zapakowane przesyłki nie będą przyjmowane. Proszę umieścić przesyłkę na parterze i obok drzwi wejściowych, dla łatwego odbioru przez przewoźnika. Dodatkowe koszty wynikające z niewłaściwego umieszczenia produktu, braku opakowania lub niedostatecznego opakowania  obciążają klienta.